a
a
Váš nákupní košík je prázdný.

Technické specifikace

Na základě naší 31-leté praxe se zapletenýmí koly je naším hlavním cílem konstruovat a ručně zaplétat kola, která splní požadaky našich zákazníků.

1. Kola která efektivně přenáší energii jezdce :,, prostě jedou" !

2. Kola odolná, která dlouho vydrží, jsou servisovatelná s dostupností náhradních dílů.

3. Kola s atraktivním designem na zakázku podle příní zákazníků.

4. Kola, která jsou cenově dostupná

 

Naše zapletená kola vyvíjíme sami a testujeme s  cyklisty v jednotlivých disciplínách. Naši jezdci nejsou anonimní, můžete se jich zeptat a podívat se na jejich profily. Rádi se s vámi o své pocity podělí a dokáží i poradit a doporučit správný model. Aktuality najdete vždy na našem FB a instagramu.

Před zařazením Kastar modelů do prodeje je  nejdříve testujeme minimálně dva roky v závodní zátěži. Pro spolupráci jsme vyzvali přední jezdce a zkušené ambasadory. 

Nejdříve před technickými informacemi vám představíme některé týmy a jezdce, kteří mají ohromný podíl na vývoji KASTARWHHELS.

E N D U R O 

Nejdříve jsme vyvinuli a testovali kola ve spolupráci s Enduro jezdcem VOJTOU BLÁHOU ( v letrech 2017 a 2018) . Aktuálně splupracujeme s jezdci :  PŘEMEK TEJCHMAN (foto), KRISTÝNA HAVLICKÁ , MAX ADAMI, FRANIŠEK ŽILÁK , MATĚJ CHARVÁT, MILAN SMETANÍK, MARTIN PAJMA, NICO PROCHÁZKA a mnoho dalších k.a.s.t.a.r...r.i.d.e.r.s.

Na  mistrovství v ENDURO 2020 ( 2021 se mistrák nejel) jaši jezdci zajeli  -  3 zlaté a dvě stříbrné medaile. Díky jim jsme vyvinuly velmi odolné modely pro Enduro K30 na Alu ráfcích a v listopadu představíme i K40 s ráfky karbonovýmí.

 MTB XC a XC maraton

Již 4 roky spolupracujeme s týmem BKE RANCH. Týmem prošli : Marek Rauchfuss, Janan Pichlíková a aktuálně v něm sbírá podiové umístění Michal Bubílek, Adam Lávička, Andy Maťhová , Jakub Šimek a další. Z týmu GHOST Lenka Fridrichová a Michal Kaňera. Dále již 4 roky testuje pro nás David Bártek a letos nově Milan Damek. Z mladých jezdců nadějné sestry Gottwaldovi a Sebastian Zítka a mnoho dalších. Michal Kaněra vítěz poháru maratonců 2021 napsal: ,,Kola skvěle reagují na každé šlápnutí, zejména při mém agresivnějším stylu jízdy. Často volím jízdu ze sedla a u kol K 27 nemám pocit, že se zadní kolo kroutí a je měkké. Přední kolo je dostatečné tuhé, a při náročném sjezdu oceníte jeho tuhost, kdy opravdu při větším zatížení neuhýbá do stran a vede směr. Kola jsou super lehká, ale přitom jsou opravdu tuhá a to zejména boční tuhost a reagují na každý silový záběr tím, že vás vystřelí kupředu. Při delším stoupání není znát jakákoliv lenost kol."

 

C Y C L O K R O S

Ve spoluprácí s velmi zkušeným Emilem Hekelem , jsme vyvinuli v roce 2017 závodní model zapletených kol pro CYKLOKROS, model C38 , který Emil jezdil v dlouhodobém testu 2017-2019. Od roku 2017 používají a testují naše kola jezci mladoboleslavského juniorského týmu Brilon Racing ( dříve Ivars).  Matěj Stránský. (foto) Je velkým talentem. 

 

DH  - sjezd

 V této disciplíně zatím testujeme a vyvíjíme nové modely. Jedním z test Riderů je misr republiky Matěj Charvát.

SILNICE

Spolupracujeme dlouhodobě již 4tým rokem s jezdci trenéra  Pavla Vršeckého.( mistrovské tituly z dráhy)  Junioři a kadeti testují naše silniční  karboboné moely R44 a R55 v galuskové verzy. Nejlepšího uspěchu dosáhnul Jakub Bouček ( foto) na mistrovství světa v Anglii 2019, kdy dojel jako junior na 9 místě. V letošním roce jsme vyvinuli nové modely i na diskové brzdy. Česká reprezentace je vozí ve svém servisním voze jako rezervy. Na Slobensku testuje a dosahuje vynikajících úspěchu velký talent Simon Nagy.V extrémních podmínkách dlouhých 24hodinovek a dalších závodech je naším ambasadorem Standa Růžička.

DRÁHA

v roce 2019 jsme zahájili spolupráci se sprintedy z týmu DUKLA BRNO. Vyvíjíme jak zapletená kola , tak loukotě a disky. V současné době jsme ve fázi testování a výroby nových diskových kol. Bratři Novákové pod vedením Pavla Vršeckého jsou mistry republiky.

 

 

Zde můžete shlédnou video z testování našeho Enduro modelu EN AL 27,5 talentovaným Vojtou Bláhou. Je to vzpomínka na rok 2018. Vojta naše kola aktuálně nejezdí. Byl ale naším prvním jezdcem a toho si velmi vážíme. Vojte je na našich kolech vicemistrem EWS 2018 v kategorii U21.

 Komponenty pro každý model našich zapletených kol volíme podle požadavků jezdců a výsledků z testování. K tomu zvažujeme technické parametry, materiály a ladíme design. Při volbě carbonových ráfků,  jsme po testování vybrali firmu, která nám vyhověla v našich požadavcích. S jakou přesností jsou ráfky vyrobené můžete shlédnout v dalším videu. U silničních kol s carbonovou brzdnou plochou je velmi důležitá jejich přesnost. Naše carbonové ráfky mají patentovanou a garantovanou odolnost brzdné plochy pro teploty 280°C. Kastar kola centrujeme po přesné kontrole napnutí paprsků s přesností  na desetiny milimetru = 0,1mm do strany a 0,1 mm na výšku.

 

Parsky a niple belgického výrobce SAPIM používáme 30 let. Firma s více jak 130 letou tradicí nabízí to nejlepší co se dá v sekci ocelových paprsků na světě nabídnout. Přesnost, pevnost, nízkou váhu a nekonečnou spolehlivost. Niple používáme Sapim Alu s pojistným systémem Secure Lock proti povolování. Pro naše zapletená kola si paprsky krátíme a válcujeme závit sami na stroji amerického výrobce Phil Wood & Co. ze San Jose v Californii. Důvodem je možnost krácení paprsků s přesností délky na 0,5mm.  Průmyslově vyráběné paprsky se dodávají standardně v sudých délkách po 2 milimetrech. Přesným stanovením délky paprsků můžeme ušetřit váhu u superlehkých silničních kol. Jsme také soběstační při dodávání jakékoliv délky paprsků pro následný poprodejní servis. Naše zapletená kola zaplétáme na náboje, které si necháváme vyrábět na zakázku podle našeho vlastního projektu v rodinné taiwanské firmě BITEX. Modely pro silnici, XC a Enduro jsme navrhli sami v našem vývojové centru. Mají příruby pro uchycení papsků s rovnou hlavičkou. Tato technologie nabízí větší spolehlivost, menší pravděpodobnost praskání paprsků. Paprsky s rovnou hlavičkou snáší vyšší napnutí a mají delší životnost. Naší specialitou je napínání a přesné měření napnutí paprsků podle váhy jezdce přesně na míru. Měření se provádí na zadním kole u kazety a u kol s kotoučovými brzdami se napnutí měří na předním kole na straně u brzdového kotouče. Díky konstrukci všech zapletených kol je napnutí na uvedených stranách vyšší a tak se obecně měří napnutí na této straně výpletu.  Kola Kastar zaplétáme na hodnoty v rozmezí 125 -145 Kg podle modelu, disciplíny a váhy jezdce. Naměřené hodnoty jsou uvedené v záručním listu u každého kola i se jménem mechanika a datumem výroby.  Na požádání můžeme ke kolům dodat i graf s aktuálními hodnotami. 

Zde je ukázka:

Naše tensiometry si kalibrujeme sami na novém KALIBRAČNÍM PŘÍSTROJI - SAPIM