a
a
Váš nákupní košík je prázdný.

Technologie X-SENSE

 

TECHNOLOGIE X-SENSE se netýká jenom jednoho modelu, ale celé modelové řady začínající písmenem X. Tedy X9 označuje rozměr 29“ a X7 rozměr 27,5“. Nová tvářecí technologie "6D“, kterou vynalezl ALCHEMIST, vyniká použitím předimpregnovaných jednosměrných uhlíkových vláken se složitostí tvarů, které jsou na trhu jedinečné. Jedná se o světový unikát, který doposud nemá v konstrukci cyklistického ráfku obdoby. V roce 2016 byl ALCHEMIST za tuto technologii oceněn mimořádnou cenou na největším světovém veletrhu EUROBIKE, kde tento patent poprvé představil.

Tato nová technologie je výsledkem více než dvouletého výzkumu ALCHEMIST v provincii Benátky, kde probíhá také výroba. Produkce ráfků a nábojů je100% italská! Paprsky používá ALCHEMIST výhradně od renomovaného výrobce SAPIM (Belgie), a to jejich nejlepší model CX-Ray.

Jaké jsou přednosti profilu X-SENSE

Nabízíme dokonalý bezdušový ráfek. Ráfek má vnitřní stěnu pro uložení pláště celistvou z jednoho kusu, bez otvorů pro niple paprsků. Ráfek je tedy 100 % UST - bezdušový, bez používání lepicí pásky do ráfku. Stačí pouze namontovat bezdušový ventilek, plášť a tmel. Uchycení paprsků s uložením niplů po stranách ráfku umožňuje bezproblémový servis, centrování i případnou výměnu paprsků bez nutnosti sundání pláště. Speciální X- profil vytváří uvnitř ráfku uzavřenou komoru po celém obvodu ráfku, což je světovým unikátem. X-profil umožňuje okrajům ráfku odolávat nárazům a absorbuje jakoukoliv zátěž během jízdy. Díky této velmi stabilní střední sekci mají ráfky velmi dlouhou životnost a stabilitu a je na ně opravdu velký spoleh.

ALCHEMIST vyniká oproti konkurenci především mimořádnou pevností a odolností proti poškrábání, odlomení či prasknutí horních hran karbonových ráfků. Je to výsledek speciálního několikahodinového „zapékání“ ráfků ve formách v peci. Tento proces je chráněný a nemůžeme ho tedy podrobně zveřejnit. V následujícím videu však uvidíte, jak jsou ráfky odolné. Nemusíte mít strach, že by došlo k poškození ráfku při nárazu na ostrý kámen, či při jízdě na prázdném plášti po defektu. Takto zpracovaný karbonový ráfek je mnohem pevnější a odolnější než běžné alu ráfky.

Důležité je i spolehlivé usazení patek plášťů do vnitřního profilu ráfku. Aby nedocházelo k případnému ucházení vzduchu nebo „zutí“ pláště, jsou boční stěny ráfku nakloněné mírně směrem ke středu.