Aktuality ze závodů - Kastar - Mavic, servis zapletených kol Mavic, kola, ráfky, pláště, galusky, tretry, cyklistické přilby, paprsky, vzdělávání mechaniků, Bike akademie

Úvodní strana

Aktuality ze závodů

Zvětšit31. 7. 2017

Vojta Bláha dojel v Aspenu na 8 místě a celkově drží druhé místo

...závod začal pro Vojtu famózně, když vyhrál hned první RZetu. Po prvním dnu byl pátý. V neděli měk ale v jedné  RZ těžký pás, ohnul sedlovku i řidítka a po opravě dojel se ztrátou. Ta ho stála podiové umístění. Nyní se Vojta dává dohromady a směřuje do Kanady na další kolo WESérie. Dlouho jsme s Vojtou ladily profil a šířku Alu ráfků na našich nových enduro kolech KASTAR ENDURO RACE 27,5. Vojta vozí hodně nízký tlak, tak jsme nakonec zvolili šířku ráfků 35 mm. ( původně 29mm) .Styčná plocha plášťů s terénem je tak vetší. Stěny ráfku se nedeformují a celá kola jsou stabilnější. Brzy již představíme oficiálně tento  speciáně laděný set. Cena bude však velmi příznivá , okolo 14 000 Kč. Při nákupu jednoho páru těchto Enduro speciálů obdrží zákazník poukázku na nový ráfek se slevou 30% a přepletením zdarma. Chceme tak podpořit naše nadějné mladé jezdce a zájemce o tuto disciplínu....na fotografii je Vojta v ASPENU na zdejší trati...

zde Vojtův komentář...:Do Aspenu jsme

3. 7. 2017

Vojta po odmlce díky zranění opět skočil do kolotoče světové enduro série a zase byl na bedně. Zajel 3.místo a je celkově na druhém místě!!!

Enduro World Series RD5 Millau - Vojta již delší dobu testuje nová Enduro kola KASTAR. Zatím je jezdí ,,na tajňačku" bez označení.  Tento úspěch nás velmi těší. Nyní mu ale už chystáme ostrá kola na pohár do Klínů. Tam už můžete kola Kastar vidět v plné parádě. I na dresu už poveze místo Mavicu - KASTAR!!!
Vojta napsal....
Do Millau jsme dorazili v úterý večer a vzhledem k tomu, že první den závodu už byl v pátek, tak jsme nasadili před spaním mokré gumy a další den ráno rovnou na trénink. Po pár metrech RZ nám došlo, že to bude opět dost náročný závod a i když se nám trať opravdu líbila, bylo jasné, že projet ji v závodním tempu bude extrémně náročné. Všechny rychlostní zkoušky se nesly v podobném duchu, lišící se jen množstvím šlapcích sekcí a switch-backů. Některé zatáčky byly v podstatě nejetelné a tak vlastně záleželo spíš na tom, vymyslet způsob jak se dostat skrz aniž by člověk skončil ve svahu pod nimi. Počasí navíc zase přálo a tak jsme z toho ani jeden den nevyvázli suší.
První den závodu jsem se nejdřív držel na 5. místě, ale po dvou průzkumných výletech do francouzské zeleně jsem se propadl na 8. Ještě jsem to stačil do konce dne trochu dohnat a s jedním penalizovaným závodníkem přede mnou jsem končil první den na 4. příčce. Ne však s ledajakým náskokem (asi jen 3s) a s velkou mezerou na podiovou pozici (40s). Strategie na den 2 byla spíše udržet 4.-5. místo a posbírat body na celkové pořadí. Druhý den jsem začal s jistější jízdou, ztratil jsem trochu času a propadl se na 5. místo. Osmá RZ mi ale v tréninku celkem šla a tak jsem vsázel na to, že bych na ní mohl trochu času získat zpět. To se opravdu podařilo s druhým nejlepším časem v kategorii a posunul jsem se zas výš. Bohužel jsem v ní nalomil ventilek a ač to čas RZ vůbec neovlivnilo, musel jsem během následujícího transferu nasadit duši a tak jsem nahoru trochu spěchal. Poslední RZ jsem jel jak nejlépe jsem mohl s duší v zadním kole a měl štěstí a nic nepokazil. To se všem ale nepovedlo a tak jsem se nakonec dostal až na třetí místo!
To je pro mě další obrovský úspěch, tím spíše po nedávné zlomenině prstu. Děkuji všem za podporu i v čase zranění a doufám, že sezóna zase bude pokračovat v dobrém duchu.

Zvětšit17. 5. 2017

Vojta Blaha vede světovou enduro sérii WES

Minulý týden jsem letěl na Madeiru abych se zúčastnil třetího kola Světové Enduro Série.
Od úterý jsem procházel trať a už od začátku mi bylo jasné, že tento závod nebude vůbec jednoduchý. Ve čtvrtek a v pátek už bylo povoleno tratě najíždět a tak jsem prozkoumával stopy ve všech devíti měřených zkouškách, samozřejmě za pomoci vývozů od mamky, což byla obrovská pomoc! Převýšení bylo opravdu velké ale i tak byly RZty dost šlapavé. Našlo se na nich i mnoho technicky náročných pasáží a zákeřných míst, především kvůli extrémně kluzkému jílu a kamení.
Když nadešel čas závodu, byli jsme vyvezeni do půlky stoupání na 1RZ a od té doby už jsme všechno jeli po svých....

Zvětšit12. 4. 2017

V druhém závodu v Austrálii Vojta zajel fantastické čtvrté místo - tohle nám napsal

První kolo EWS se konalo v novozélandské Rotoruře, ve městě kde magma bublá hned pod povrchem a ve vzduchu je všudypřítomný pach síry. Tratě se proplétaly místním pralesem, který se rozkládal nad velkým jezerem a skrýval nespočet trailů a nadšených bikerů. Po trackwalku jsem měl celkem dobrou představu, jaký styl ježdění nás bude v závodě čekat a už od začátku jsem měl pocit, že by mi to mohlo sedět. Trénink tratě jsem absolovoval bez větších problémů, nevyhnul jsem se ale defektu a několika nepříjemným pádům, po kterých jsem měl docela pohmožděné nohy. Po celou dobu jsem trochu tápal v nastavení odpružení, protože trať byla neskutečně rozmanitá. Střídalo se šlapání na kořenech s rychlými úseky a se skoky nebo technickými pasážemi v hrabance. Stále jsem rozhodoval mezi tvrdostí set-upu a nakonec jsem den před závodem všechno mírně přitvrdil. .....

Zvětšit

Vojta Bláha zajel fantastické sedmé místo v kategorii U21 v prvním závodě světové Enduro série 2017

...posílám fotky a shrnutí závodu z EWS Rotorua... od pátku jsme poctivě najížděli závodní tratě a snažili se z nich zapamatovat co nejvíce, což bylo velmi těžké, protože se v jeden den jelo sedm měřených rychlostních zkoušek. Podmínky byly hodně proměnlivé a trať byla velmi kluzká a záludná. Během tréninku jsem měl pár pádů, jako hodně lidí, ale naštěstí jsem vyvázl ve zdraví a s funkčním kolem... Ve dni závodu jsme absolvovali 64km se stoupáním 2000m, strávili jsme tak v džungli asi osm hodin. Do páté RZ jsem se držel průběžně na pátém místě dokonce i s medailovou pozicí na čtvrté RZ, ale kvůli pozdějším chybám na blátivé trati jsem nakonec skončil sedmý. Je to pro mě i tak vysněný výsledek na světovém žebříčku, ale už teď vím, že půjde stoupnout ještě výš...Děkuji vám všem za podporu, kolo fungovalo v rámci možností a i přes mnoho pádů velmi dobře, až na poruchu sedlovky způsobenou právě jedním z nich. Bylo samozřejmě složité nastavit vše tak, aby fungovalo na tak variabilních podmínkách ale i toho jsem ve dni závodu docílil a citíl se na kole dobře. S pozdravem, Vojta...

21. 3. 2017

Vojta už testuje tratě na Zélandu a poslal první zprávu

Čau, hlásím se z Nového Zélandu. Už dva dny jezdíme, kopce tu nejsou kdoví jaký ale traily zábavný. Dneska jsem byl v tom bike shopu kdes mi to domluvil a postarali se o mě a budou mi asi zítra prepletat ten zadní ráfek. Takže paráda, díky moc.

Zvětšit27. 2. 2017

Nové DEEMAX Pro 27,5 v tvrdém testu na Kanárech

Vojta Bláha otestoval poprvé na ostro svůj nový stroj Rock Machine a komponenty Mavic. Zatím poslal pár fotek z Kanárů.  Po návratu zpracujeme jeho pocity a hodnocení jak kola , tak momponentů Mavic. Zatím si velice chválí širší ráfky a nový přední Enduro plášť Mavic CLAW PRO XL 27,5" v šířce 2,5".  video z prvního testování na Kanárech

27. 2. 2017

Tomáš Bábek je současnou světovou hvězdou v Keirinu

v odkazu najdete video o cestě na vrchol člena Dukly Brno Tomáš Bábka, které Vás chytne za srdce a jistě si zaslouží Vaši přízeň a podporu.https://www.youtube.com/watch?v=faawktzGi_Q

Zvětšit19. 2. 2017

Tomáš Bábek třetí v keirinu v Cale

Tomáš potvrdil roli jednoho z favoritů keirinu na světovém poháru v kolumbijském Cali. Tom prošel soutěží bez zaváhání až do finále. Zde v neskutečném finiši, kdy si dvě kola před finišem přiletěl na první pozici a do cíle ještě musel předjíždět jezdce před ním, podlehl pouze domácí star Fabianu Puertovi a nestárnoucímu Francouzi Pervisovi. Před posledním dílem SP, který se koná příští víkend v Los Angeles, je Tomáš průběžně na první pozici celkového pořadí SP v keirinu. Zde jej ještě mohou ohrozit Lendel z Litvy a Ukrajinec Vinokurov. Tomáš nebude v LA startovat a raději volí přípravu na dubnové mistrovství světa.Klobouček Tome a obrovská gratulace nejen Tobě, ale celému teamu Dukly Brno.

Výsledky keirinu:http://tissottiming.com/File/Download?id=00030E0000010601FFFFFFFFFFFFFF02

Celkové pořadí po třech dílech SP:http://tissottiming.com/File/Download?id=00030E0000010665FFFFFFFFFFFFFF01

Zvětšit22. 11. 2016

Vojta Bláha mezi Enduro galerkou

Jsme rádi, že se naše dvouletá spolupráce s Vojtou daří. I do další sezony bude ve spojení s Mavic komponenty. Máme tu čest se s vámi podělit a informovat o tom, že se o Vojtovi píše na prestižním enduro servru www.enduro-mtb.com . Odkaz na článek  KLIKNI ZDE

Celá aktualita >>

Starší články: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40  >>

Novinky emailem

Máte-li zájem o zasílání technických novinek a aktualit, vyplňte prosím Váš email:

Registrace do eShopu (B2B)